وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا
سرخط خبرها

پرسپولیس از صالح حردانی شکایت کرد| تحریک و بی احترامی به سرخ‌ها؟!

  • کد خبر: ۲۱۷۴۴۱
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
  • ۲
پرسپولیس از صالح حردانی شکایت کرد| تحریک و بی احترامی به سرخ‌ها؟!
باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و ضمیمه یک فیلم خواستار محرومیت صالح حردانی شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، دربی ۱۰۳ از نظر کیفی یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های دو تیم در سال‌های اخیر بود و با اینکه پرسپولیس در نیمه اول شانس‌هایی داشت، اما دو تیم با به کار گیری یک بازی احتیاط آمیز بیشتر به دنبال نباختن در این بازی بودند.

در جریان این بازی حواشی آن چنانی رخ نداد و دو تیم تلاش کردند فضا را آرام نگه دارند و درنهایت نیز همین گونه شد و استقلال و پرسپولیس بدون اینکه تنش آن چنانی را در این بازی رقم بزنند ورزشگاه را ترک کردند.

تنها حاشیه این بازی انداختن یکی دو نارنجک دست ساز بود که صدای مهیبی ایجاد کرد. اما در عین حال با گذشت چند روز از دربی باشگاه پرسپولیس مدعی شده صالح حردانی رفتار در جریان دربی انجام داده که علاوه بر بی حرمتی به این باشگاه موجب تحریک تماشاگران نیز شده است.


فیلمی هم از حردانی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که اساسا مشخص نیست چه مفهومی دارد، اما به هرحال این فیلم در ساعات اخیر به شدت وایراال شده و پرسپولیسی‌ها اعتقاد دارند این بازی با ایما و اشاره قصد بی احترامی به این باشگاه را داشته است.

به هرحال تماشای فیلم حردانی چیز خاصی به دست بیننده نمی‌دهد و بعید است که شکایت باشگاه پرسپولیس از بازیکن استقلال هم ره به جایی ببرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
0
0
ال کثیر با چاقو تور دروازه ورزشگاه را به خاطر گلی که به استقلال زده پاره کرده این کار زشت در هیچ کجای دنیا فوتبال دیده نشد اما کمیته انضباطی چشم خود را بست چراکه ال کثیر بازیکن تیم خودشان است اگه بازیکن استقلال این کار را کرده بود مطمئن باشید نقره داغ می شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
0
0
همه هم میدونن معنیش چی بود الکی ادا در نیار
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->